هارد دیسک

آزادسازی فضای هارددیسک در ویندوز با یک کلیک

اگر کاربر ویندوز باشید حتما برای شما هم پیش آمده که کمبود فضای خالی بر روی هارددیسکتان داشته باشید. در این مواقع چه کار می‌کنید؟

احتمالا در درایو‌هایتان به دنبال فایل‌های اضافه می‌گردید تا با پاک کردن آنها فضای کافی را خالی کنید. خوب این کار قطعا بهترین کار ممکن است و در آموزش‌های قبلی نیز ابزاری به شما معرفی کردیم که این کار را برایتان ساده‌تر می‌کند.

پیدا کردن فایل‌ها و فولدر‌های حجیم روی هارد کامپیوتر با یک نگاه

ولی امروز می‌خواهم روش بسیار کاربردی دیگری را به شما بیاموزم که فایل‌های موقتی ویندوز، فایل‌های دانلود شده آپدیت‌های ویندوز، فایل‌های درون Recycle Bin و غیره را برایتان با یک کلیک پاک‌سازی کند.

البته این قابلیت نیز وجود دارد که دیگر هیچ وقت به این تنظیمات سر نزنید ولی همواره ویندوزتان تمیز باقی بماند و تمام کارها اتوماتیک انجام شود. 

اگر دوست دارید این کار را بیاموزید در ادامه آموزش با ما همراه باشید.

 

در این آموزش به معرفی قابلیت جدیدی از ویندوز 10 می‌پردازیم که به شما کمک می‌کند با یک کلیک تمامی فایل‌های اضافه تان را پاک کنید. این قابلیت در ویندوزهای قبلی وجود داشته است ولی در ویندوز 10 بازطراحی شده و بهبودهایی یافته و بسیار پرکاربرد و جذاب شده است.

 

 فیلم آموزش کار با Storage Sense

 

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
دنبال کردن
اطلاع از
guest

2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
662485113876

باسلام وعرض ادب خدمت جناب کاویانی.بنده آموزش دوره نتورک پلاس شما رو دیدم و خداوکیلی خیلی لذت بردم چون مفاهیم و ساختار آموزشی ارائه شده شما خیلی روان قابل درک بود.

2
0
Would love your thoughts, please comment.x